Potrebujete reklamovať váš tovar?
Svojich zákazníkov si veľmi vážime, preto sa snažíme maximálne vyhovieť pri akejkoľvek situácii, vnímajúc i tých s horšou skúsenosťou ako sú reklamácie.
Ako postupovať?
- Stiahnite si, prosím, reklamačný protokol (word; pdf).
- Vyplňte tento protokol buď elektronicky alebo ručne.
- Zašlite protokol i s tovarom na adresu Kotojedská 2588, 767 01 Kroměříž. Prípadne ho môžete priniesť osobne, v kontaktoch nájdete aj mapu.
- Na vybavenie reklamácie máme zo zákona k dispozícii 30 dní, samozrejme, snažíme sa reklamáciu maximálne urýchliť.
- O výsledku reklamácie vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.
Stiahnúť
reklamacni_protokol (doc, 103 kB)
reklamace_protokol (pdf, 61 kB)